Cerita Lawak Ular, Pak Pandir & Sperma

12:13 AM Nick 5 Comments

 


1. Ular


Amir dan Joni sedang berjalan di rumput. Saat Joni sedang kencing tiba-tiba seekor ular melompat dan mengigit "burung" Joni. 

: Aduuuuuuuuuuuuuh !!! 
whitebuddyemoticon: Kenapa? 
: Saya digigit ular. Cepat telepon doktor. 



Nasib Amir membawa handphone lalu menghubungi seorang doktor. 


whitebuddyemoticon: Doktor, kawan saya digigit ular. Apa yang harus saya lakukan? 
boyemo: Ular jenis apa? 
whitebuddyemoticon: Saya tidak tahu. Panjangnya 1 meter berwarna  hijau-kuning. 
boyemo: Ya... Ya... 
whitebuddyemoticon: Bagaimana doktor? 
boyemo: Ular itu sangat berbisa. Kamu harus mengisap keluar bisanya. Kalau tidak kawan kamu akan mati dalam waktu setengah jam. 




Amir menutup handphonenya. Joni yang sudah pucat lesi  seperti mayat bertanya apa kata doktor. 
Dengan cemas Amir memandang "burung"    lalu berkata. 


boyemoDoktor berkata nyawa kamu tinggal setengah jam lagi! 


2. Pak Pandir

Pak Pandir baru saja kahwin. Tapi punya lah bongok Pak Pandir ni, pada malam pertama tu dia tak tau nak buat apa apa. So Mak Andir lah yang buat the first move. Mak Andir pun buka lah baju , sampai habis. Pak Pandir ni , first time tengok pempuan telanjang.

Alang kah terkejut nya Pak Pandir bila dia lihat ada kesan 'luka' pada celah peha Mak andir. Lalu dia panggil doktor. Di suruh nya jahit kesan 'luka' pada Mak Andir tu. Tapi doktor ni gian punya doktor, dah naik steam tengok Mak Andir dok terbogel , lalu dia suruh Pak Pandir keluar dan dia 'kerjakan' mak Andir. 

Bila Doktor tu dah blah, Pak Pandir tengok 'benda' tu sama saja, tak ada kesan jahit pun. Tapi bila dia letak tangan dia kat situ, dia rasa melekit lekit . Lalu dia berkata 'Cilaka punya doktor, dia sudah tipu aku. Aku suruh dia jahit, tapi dia cuma taruh GAM aje" 


3. Sperma 

Pada satu hari seorang lelaki tua berumur 75 tahun telah datang berjumpa dengan seorang doktor untuk membuat analisis kandungan jumlah sperma yang ada di dalam air maninya. 

Kemudian doktor itu pun memberikan botol sambil berkata "Pakcik ambil botol ini dan esok datang balik jumpa saya bersama dengan contoh air mani pakcik di dalam botol ini ye." 

Pada keesokan harinya, lelaki tua itu datang kembali bersama botol yang diberikan oleh doktor semalam. Namun begitu doktor itu tengok di dalam botol itu kosong saja dan tidak ada lansung air mani orang tua itu. Lalu doktor pun bertanya kepada orang tua tersebut, mengapa tak diisi contoh air mani ke dalam botol tersebut. 

Lalu lelaki tua itu pun menjawap.  "Tuan doktor, ceritanya begini, memula tu saya gunakan tangan kanan saya tapi tak dapat jugak. Kemudian saya cuba guna pula tangan kiri saya pun tak dapat jugak. Kemudian saya suruh isteri saya tolong pula. Isteri saya memula guna tangan kanan tapi tak dapat jugak, kemudian guna tangan kiri pun tak dapat jugak. 

Kemudian isteri saya cuba menggunakan mulut pula,  memula dia pakai gigi dalam tapi tak dapat jugak, kemudian guna gigi di luar pun dapat jugak. Sungguh susah, akhirnya kami panggil anak perempuan jiran di sebelah rumah kami, dan dia juga telah mencuba gunakan mulut dan tangan tapi tak dapat-dapat jugak." Terang lelaki tua itu. 

Doktor amat terperanjat.  "Apa..! Awak mintak tolong dari anak perempuan jiran awak..??!!!!" Lelaki tua itu menjawap lagi. "Ya betul tuan doktor, bagaimana kuatnya kami berusaha, tapi masih tak dapat-dapat juga nak bukak..............PENUTUP BOTOL nih...!"






http://akustressgiler.blogspot.com/2011/09/3-lawak-18-cerita-ular-pak-pandir-dan.html

You Might Also Like

5 comments:

yang SPERMA tuh serius lawak.. haha...
suspen je

ngatkan dah jadi apedah ngan sperm orang tua tu..

Lai said...

hahaha.sengal doe..

http://lai-journeyoflife.blogspot.com/

encik epul said...

kui3x..haha

lawak sedikit keterlaluan

Labels

2D (1) 3D (1) advertising (1) Automotive (2) bahaya (1) berita (3) Blackberry (1) bridal (1) contest (2) credit (1) dinner (2) eez (2) events (27) fakta (1) fesyen (2) forward (1) fotografi (62) funny (5) HDR (1) healthcare (6) hiburan (1) hukum (1) info (65) info sihat (4) islamik (3) jalan jalan (30) joke (7) joke ilmiah (2) journalism (1) kaki gym (2) karaoke (4) KBU (1) keypoh (3) khasiat (2) kid song (1) Komunikasi Korporat (2) konvokesyen (2) Lawak (3) learn (9) Lirik (18) lyrics (10) makan (4) mandi manda (2) maskulin (4) modeling (7) moto (4) music cover (1) my story (2) MyVi TT (3) Naruto Manga (6) news (4) oscar (1) party (1) penjagaan diri (7) penjagaan lelaki (6) Perodua (1) personal (1) phone (1) Photographer (1) photoshoot (30) politik (3) press (2) rahsia lelaki (2) rahsia wanita (1) religious (1) research (2) resipi (1) santai (4) seks (1) selebriti (1) sinopsis filem (2) SKMM (4) story (38) suka-suka (15) Sukan (1) talent (36) TIPS (20) trip (6) tutorial (2) wafi (1) wedding (9) wishes (2) Zoe Hanafiah (1)