18SX : Urutan Batin Lelaki

1:59 AM Nick 0 Comments

Urut Tradisional Batin | Sebelum Mengurut.

teknik urut zakar lelaki Cara Mengurut Zakar Dalam Rawatan Urut Tradisional

Sebelum menjalankan rawatan urut tradisional batin,pastikan tangan anda (tapak tangan) dalam keadaan normal (tidak sejuk).Jika tapak tangan anda sejuk,gosokkan kedua tapak tangan anda berkali-kali agar ianya terasa panas.Basahkan tapak tangan anda dengan minyak ikan linang jantan @ minyak ikan belacak @ minyak lintah dan terus jalankanurut tradisional batin ini.


Urut Tradisional Batin | Cara Mengurut

urut batin1 Cara Mengurut Zakar Dalam Rawatan Urut Tradisional
1. Urut kelangkang antara dubur ke telur zakar.Urut berkali-kali dengan menekan jari-jari serta menggerakkannya.Lakukan selama 30-60 saat.Pergerakan hanya sehala iaitu dari dubur ke telur zakar sahaja.Pastikan minyak masuk dalam anggota semasa urut tradisionalbatin ini.
2. Bermula dari pangkal zakar,urut dan picit-picit batang zakar berkali-kali.Urut sampai rata.Dimasa yang sama,tekankan dua batang jari ke dalam lubang cincin di pangkal zakar.Peringkat awal ia akan merasa sakit.Teruskan beberapa kali agar lemak,lendir dan angin di dalamnya akan pecah.
3. Semasa zakar mengeras hasil urutan di atas,pegang kepala zakar.Tarik ke bawah ke arah paha kanan dan lepaskan.Ulangi sebanyak 20 kali.Kemudian tarik pula ke arah paha kiri sebanyak 20 kali.Jangan tarik terlampau kuat kerana boleh memberi kesan kepada jaringan saraf yang halus.
4. Pegang kepala zakar yang masih mengeras dan pusing mengikut jarum jam sebanyak 20 kali dan pusing pula ke arah berlawanan juga sebanyak 20 kali.
5. Dalam situasi zakar anda masih tegang,tarik nafas dalam-dalam kemutkan dubur.Cengkam pangkal batang zakar anda dengan tangan kanan,anda akan melihat kepala dan batang zakar anda membesar dan kembang.Gunakan jari tangan sebelah kiri yang dibasahi minyak untuk mengurut batang zakar yang mengembang.Urut dan picit sampai rata dari pangkal ke hujung semasa cengkaman dan mengurut tahan nafas selama 10 saat dan lepaskan.Lakukan beberapa kali.
6. Pegang kepala zakar anda dengan tangan kanan dan geselkan kepala zakar tersebut ke tapak tangan sebelah kiri.Lakukan seberapa lama yang anda tahan.Ini bagi membolehkan anda berjimak dengan lebih lama kerana kepala zakar anda yang besar mengembang sudah tidak geli lagi.

Urut Tradisional Batin | Besarkan Zakar dan Lambatkan Pancut.

Dengan cara rawatan urut tradisional batin di atas,diharap sedikit sebanyak dapat menyelesaikan masalah batin yang anda alami.Cara rawatan urut tradisional batin di atas adalah cara normal sepertimana cara yang digunakan oleh tukang urut tradisional tempatan.Ada juga cara urut tradisional batin yang lebih ‘advance’ lagi di mana ada tukang urut tradisional yang menggunakan cara rawatan urut tradisional batin dengan cara yang susah diikuti.Ilmu urut tradisional batin tersebut mungkin gabungan urut tradisional dari negara lain yang digabungkan dengan cara urut tradisional batin di negara kita.Ilmu urut tradisional batin yang mereka miliki tersebut mungkin mahal bagi mereka untuk diberitahu kepada umum.Sejauhmana keberkesanannya hanya kesan selepas rawatan urut tradisional batin tersebut sahaja yang dapat memberitahunya.
Ada tukang urut tradisional yang memberi rawatan urut tradisional batin kepada pelanggan hanya beberapa minit sahaja  dengan ‘charge’ yang dikenakan begitu tinggi iaitu tidak sepadan dengan tempoh rawatan urut tradisional batin tersebut.Mereka memberikan rawatan urut tradisional batin hanya beberapa minit sahaja tetapi ‘charge’ nya beratus-ratus.Anda mungkin dapat menilainya.
Ada tukang urut tradisional yang memberi rawatan urut tradisional batin ini besertakan kaedah bacaan ayat suci Al-quran.Ada juga yang memberi rawatan urut tradisional batin ini dengan cara penggunaan makhluk halus.Terdapat kes di mana ‘charge’ yang dikenakan untuk rawatan urut tradisional batin makhluk halus ini menjangkau RM20 ribu ke atas.Yang diketahui,sememangnya ada pelanggan yang rela mendapatkan rawatan urut tradisional batin seperti ini.Pelanggan tersebut terdiri daripada orang-orang yang berpangkat dan orang-orang kebanyakan.Bagi mereka duit tidak dikisahkan sangat tetapi batin mesti power.Setahu saya,pelanggan rawatan urut tradisional batin makhluk halus ini akan menggunakan makhluk halus ke mana sahaja mereka pergi.
urut zakar Cara Mengurut Zakar Dalam Rawatan Urut Tradisionalurut zakar 21 Cara Mengurut Zakar Dalam Rawatan Urut Tradisional
Untuk pengetahuan anda,rawatan urut tradisional batin sahaja sebenarnya tidak memadai.Kita tidak sepatutnya percaya kepada makhluk halus.Rawatan urut tradisional seluruh badan juga perlu untuk peredaran darah ke seluruh badan disusuli rawatan urut tradisional batin ini.Tanpa rawatan urut tradisional seluruh badan,keberkesanannya tidak akan ke mana.Badan kita saling bekerjasama untuk mengalirkan darah yang secukupnya kepada setiap anggota badan kita termasuk anggota badan zakar kita.Tanpa aliran darah yang betul,darah yang mengandungi nutrien yang berzat dan sihat tidak akan sampai dengan baiknya ke anggota zakar kita dan seterusnya memberi kesan yang tidak baik kepada kesihatan zakar kita.Zakar tidak mendapat bekalan darah yang mencukupi,susah bagi ia untuk hidup.Jadi sebaiknya,rawatan urut tradisional batin ini dimulai dengan rawatan urut tradisional.

You Might Also Like

0 comments:

Labels

2D (1) 3D (1) advertising (1) Automotive (2) bahaya (1) berita (4) Blackberry (1) bridal (1) buletin (3) contest (1) credit (1) dinner (2) eez (2) events (20) fakta (1) fesyen (2) forward (1) fotografi (61) funny (4) HDR (1) healthcare (6) hiburan (1) hukum (1) info (71) info sihat (6) islamik (3) jalan jalan (25) joke (7) joke ilmiah (2) journalism (1) Kajian (2) kaki gym (2) karaoke (4) KBU (1) keypoh (3) khasiat (2) kid song (1) Komunikasi Korporat (2) konvokesyen (2) Lawak (3) learn (9) Lirik (18) lyrics (10) makan (4) male talent (31) maskulin (5) modeling (2) modeling events (10) moto (4) music cover (1) my story (1) MyVi TT (3) Naruto Manga (6) news (2) oscar (1) party (1) Pendidikan (2) penjagaan diri (7) penjagaan lelaki (6) Perodua (1) personal (1) phone (1) Photographer (1) photoshoot (35) politik (3) press (2) rahsia lelaki (2) rahsia wanita (1) religious (1) research (2) resipi (1) santai (4) seks (1) selebriti (1) sinopsis filem (2) SKMM (4) story (34) suka-suka (15) talent (21) technology (2) TIPS (20) travelog (8) trip (7) troubleshooting (1) tutorial (2) wafi (1) wedding (12) wishes (2)