C I N T A

11:05 AM Nick 0 Comments



apa yang aku faham tentang C I N T A
c i n t a memang satu istilah teragung buat kita.cinta yang tak memilih sesiapa
c i n t a itu adalah buta mahupun cinta itu membutakan kita
c i n t a membimbing kita.cinta juga menghancurkan kita
c i n t a adalah kebahagiaan.cinta hak semua insan.cinta dihiasi senyuman dan tangisan
c i n t a adalah segala.tidak memilih harta.cumalah jiwa

tapi bila kita memilih c i n t a.ia tidak memberikan pilihan bagaimanakah rupa C I N T A pilihan

c i n t a dikaitkan dengan hati dan perasaan
mencintai adalah lebih pahit daripada dicinta.tapi bila aku yang menghadapi CINTA
C I N T A sesuatu yang menyedihkan.bila sesuatu yang DIPERJUANGKAN tak dihargai
dan memilih untuk MENCINTAI.hakikatnya aku tahu SAKIT bila DILUKAI

bila ditanya apakah yang anda mahu tentang cinta
cumalah D I A, apa yang D I A ada itulah saya terima
K E S E T I A A N yang merupakan tiang kebahagian
K E S A B A R A N yang memadam P E R G O L A K K A N
S E N Y U M A N yang meredakan perasaan
K E I K H L A S A N yang memanjangkan P E R H U B U N G A N

aku adalah LELAKI.insan yang mahu DI C I N T A I
bila ber c i n t a KITA AKAN BERJANJI
bahawa kita akan SEHIDUP & SEMATI
walaupun mustahil untuk ditepati

bila KITA sudah mendapat cinta yang diingini
usahla mencari C I N T A yang lebih indah lagi
akibatnya akan menyesalkan kita saban HARI

kamu sudah dimiliki.saya mahu dimiliki
tapi DIA takkan menerima apa yang sedang TERJADI
aku akan sedaya M E N D A P A T K A N kau K E M B A L I
T E R N Y A T A C I N T A K U yang kau T A K H A R G A I

"SETIAP NAFAS YANG DIHEMBUS
SETIAP DEGUPAN JANTUNG
AKU SELALU MEMIKIRKAN MU
DALAM SEDAR DUBUAI ANGAN
DALAM TIDUR DAN KHAYALAN
AKU SLALU MEMIKIRKAN MU
TERNYATA AKU PERLUKAN CINTA
DARI DIRIMU SAYANG BARULAH TERASA KU BERNYAWA
KASIHKU KU AMAT MENCINTAI KAMU
KERNA KAU BERI ERTI HIDUP
KU KAN TERUS MENCINTA
SEDETIK LEBIH
SELEPAS SELAMANYA

DIKALA PENUH KETAKUTAN
DENGAN BADAI KEHIDUPAN
KU BERSYUKURADANYA KAMU DI SISIKU
BIARLAH KEHILANGAN  SEMUA YANG DIMILIKI DI DUNIA
ASAL MASIH ADANYA KAMU
TERNYATAYA KU PERLUKAN CINTA
DARI DIRIMU SAYANG BARULAH TERASA KU BERNYAWA"

kau MEMUTUSKAN untuk KORBANKAN C I N T A .bukan DIA tetapi aku yang kau anggap sebagai beban
apa yang dihajati aku selama ini cumalah mainan cinta yang menyakitkan H A T I
CINTA MEMANG MEMENATKAN
CINTA ADALAH JERAT
CINTA tanpa pendorong membuatkan SESAT

cinta membuatkan gila.GILA memikirkan seorang insan yang sanggup mengabaikan perasaan seorang yang amat menghargainya.
N A M U N kegagalan cinta kita perlu belajar menerimanya.Ingatlah apa yang terjadi, tidak mustahil akan terjadi kembali.
C I N T A perlulah ikhlas dari H A T I.barulah K E K A L hingga ke mati.

kau tinggalkan aku tanpa apa-apa mahupun sedikit P E R A S A A N simpati.kau begitu zalim menganiaya C I N T A

L O V E is C Y C L E

H A L A L K A N C I N T A
C U M A C I N T A P A D A A L L A H Y A N G K E K A L S E L A M A - L A M A N Y A...

You Might Also Like

0 comments:

Labels

2D (1) 3D (1) advertising (1) Automotive (2) bahaya (1) berita (4) Blackberry (1) bridal (1) buletin (3) contest (1) credit (1) dinner (2) eez (2) events (20) fakta (1) fesyen (2) forward (1) fotografi (61) funny (4) HDR (1) healthcare (6) hiburan (1) hukum (1) info (71) info sihat (6) islamik (3) jalan jalan (25) joke (7) joke ilmiah (2) journalism (1) Kajian (2) kaki gym (2) karaoke (4) KBU (1) keypoh (3) khasiat (2) kid song (1) Komunikasi Korporat (2) konvokesyen (2) Lawak (3) learn (9) Lirik (18) lyrics (10) makan (4) male talent (31) maskulin (5) modeling (2) modeling events (10) moto (4) music cover (1) my story (1) MyVi TT (3) Naruto Manga (6) news (2) oscar (1) party (1) Pendidikan (2) penjagaan diri (7) penjagaan lelaki (6) Perodua (1) personal (1) phone (1) Photographer (1) photoshoot (35) politik (3) press (2) rahsia lelaki (2) rahsia wanita (1) religious (1) research (2) resipi (1) santai (4) seks (1) selebriti (1) sinopsis filem (2) SKMM (4) story (34) suka-suka (15) talent (21) technology (2) TIPS (20) travelog (8) trip (7) troubleshooting (1) tutorial (2) wafi (1) wedding (12) wishes (2)