PSY in Penang CNY 2013

11:58 PM Ruzend Mohamad 0 Comments

Tahun Baru Cina cek kena kerja jugak. So sempena second day CNY ada Konsert PSY in Penang rite?
Oh ya.. Kalau ada di kampung Penang memang dapat turun joinlah..
Bersama-sama satu Malaysia turun padang bakar kulit tengok satu persembahan yang bernilai RM2juta ni.

Isu konsert ni sangat memberi kesan di Malaysia. Politik terutamanya kan.


Apa-apa pon Gangnam Style versi Penang kat bawah ni rancak lagi kot. Ha3


p/s : berbaloi tak konsert tu pada agama, budaya, politik dan masyarakat? *soalan Pend. Islam SPM*

pee ass : malam ni nak tido mimpi nak buat apa kalu dapat 2 juta.

You Might Also Like

0 comments:

Labels

2D (1) 3D (1) advertising (1) Automotive (2) bahaya (1) berita (3) Blackberry (1) bridal (1) contest (2) credit (1) dinner (2) eez (2) events (27) fakta (1) fesyen (2) forward (1) fotografi (62) funny (5) HDR (1) healthcare (6) hiburan (1) hukum (1) info (65) info sihat (4) islamik (3) jalan jalan (30) joke (7) joke ilmiah (2) journalism (1) kaki gym (2) karaoke (4) KBU (1) keypoh (3) khasiat (2) kid song (1) Komunikasi Korporat (2) konvokesyen (2) Lawak (3) learn (9) Lirik (18) lyrics (10) makan (4) mandi manda (2) maskulin (4) modeling (7) moto (4) music cover (1) my story (2) MyVi TT (3) Naruto Manga (6) news (4) oscar (1) party (1) penjagaan diri (7) penjagaan lelaki (6) Perodua (1) personal (1) phone (1) Photographer (1) photoshoot (30) politik (3) press (2) rahsia lelaki (2) rahsia wanita (1) religious (1) research (2) resipi (1) santai (4) seks (1) selebriti (1) sinopsis filem (2) SKMM (4) story (38) suka-suka (15) Sukan (1) talent (36) TIPS (20) trip (6) tutorial (2) wafi (1) wedding (9) wishes (2) Zoe Hanafiah (1)