Farah Fauzana Sedia Untuk Kahwin

6:35 PM Nick 0 Comments

“Usaha tapi tak pernah berlaku” itulah kenyataan pengacara, penyampai radio dan pelakon Fara Fauzana ketika diminta mengulas mengenai statusnya yang masih solo dan tidak ada desas-desus mengatakan dia  akan mengakhiri zaman bujangnya itu.



“Setakat ini Fara tidak mencari tetapi berusaha untuk mencari kebahagiaan saya sendiri. Mungkin jodoh belum sampai. Saya redha dan tidak akan terus mengalah sehinggalah saat bahagia itu muncul dalam hidup saya,”ujar Fara ketika ditemui semasa Sesi santai bersama empat program terbaru 9x anjuran stesen televisyen TV9 kelmarin.

Fara juga mengakui bahawa dia sudah bersedia dari segi persiapan perkahwinan sekiranya secara tiba-tiba dia ingin menamatkan zaman bujangnya dalam waktu terdekat ini.

“Dalam jangka masa terdekat ini saya secara jujurnya telah melakukan persiapan untuk berkahwin kerana bagi saya ia amat penting. Maklumlah, saya sendiri seorang perancang  dan setakat ini saya telah buat persiapan sedikit demi sedikit seperti menyediakan kad jemputan perkahwinan dan benda-benda asas lain,”ujar Fara pada GUA.

Mengulas tentang pencalonannya dalam kategori Penyampai Radio Wanita Popular dan Pengacara Wanita Popular, Anugerah  Bintang Popular Berita Harian 2012 (ABPBH 2012), Fara memberitahu dia berharap peminat-peminatnya akan terus memberikan sokongan dengan menghantar borang undian.



Mencecah usia 33 tahun, Fara Fauzana berkata yang beliau kini dalam usia yang sudah wajar berkahwin & demi menjimatkan masa di’kemudian hari, persiapan ringan sudah di’lakukan.

“Saya sudah mereka kad undangan perkahwinan dan barang hantaran pun sudah disediakan. Saya lakukan ini kerana tidak mahu tergesa-gesa apabila tiba hari bahagia kelak,” ujar Fara Fauzana.

Namun Fara Fauzana yang kali terakhir bercinta dua tahun lalu mengakui yang beliau masih menunggu calon sesuai untuk di’jadikan suami.




Sumber : Gua.com.my | Roti Kaya

You Might Also Like

0 comments:

Labels

2D (1) 3D (1) advertising (1) Automotive (2) bahaya (1) berita (4) Blackberry (1) bridal (1) buletin (3) contest (1) credit (1) dinner (2) eez (2) events (20) fakta (1) fesyen (2) forward (1) fotografi (61) funny (4) HDR (1) healthcare (6) hiburan (1) hukum (1) info (71) info sihat (6) islamik (3) jalan jalan (25) joke (7) joke ilmiah (2) journalism (1) Kajian (2) kaki gym (2) karaoke (4) KBU (1) keypoh (3) khasiat (2) kid song (1) Komunikasi Korporat (2) konvokesyen (2) Lawak (3) learn (9) Lirik (18) lyrics (10) makan (4) male talent (31) maskulin (5) modeling (2) modeling events (10) moto (4) music cover (1) my story (1) MyVi TT (3) Naruto Manga (6) news (2) oscar (1) party (1) Pendidikan (2) penjagaan diri (7) penjagaan lelaki (6) Perodua (1) personal (1) phone (1) Photographer (1) photoshoot (35) politik (3) press (2) rahsia lelaki (2) rahsia wanita (1) religious (1) research (2) resipi (1) santai (4) seks (1) selebriti (1) sinopsis filem (2) SKMM (4) story (34) suka-suka (15) talent (21) technology (2) TIPS (20) travelog (8) trip (7) troubleshooting (1) tutorial (2) wafi (1) wedding (12) wishes (2)