K-POP PKR Tak Perlu Belanja Jutaan RINGGIT

2:18 PM Ruzend Mohamad 0 Comments



Hehehe... Nak tergelak pun ada jugak bila membaca artikel dalam blog Si Milo Sejuk tu tadi. Dia pun nampak gayanya dah 'give-up' nak jawab isu ni.

Tau pulak dia pening kepala bila isu macam ni timbul dikalangan parti yang dia sokong selama hari ini ye. Siap suruh ambik tindakan pulak pada orang yang anjurkan program tu.

Tapi, walau macam mana pun, diorang takkan nak mengaku kata itu kesilapan diorang. sebaliknya diorang salahkan yang 'Non-Muslim' kerana tak peka dengan perkara ni.

Hahaha... Nak jugak salahkan orang lain konon. Yang bukan Islam pulak yang jadi sasaran. Macam nak tuduh yang bukan Islam tu pulak dah nampak gayanya.

Jadi, kalau lepas ni berlaku apa - apa yang songsang, adakah diorang akan tetap menyalahkan geng - geng 'Non Muslim' tu? 

Kalau rumah urut bersepah - sepah, diorang nak salahkan geng - geng tu jugak ke? Kalau ada yang kawin sesama jenis pun, diorang nak salahkan 'Non Muslim' jugak?

Kan Semut dah kata sebelum ni. Jangan suka - suka nak tuduh orang yang bukan - bukan. Bila kena batang hidung sendiri, jenuh nak jawab!!! Takkan itu pun diorang nak salahkan UMNO jugak kot!!! Agak - agak la weh!!! Sendiri bikin, sendiri tanggung la!!!
VIDEO rakaman tarian Kpop separuh bogel versi PKR yang heboh disebarkan di internet mendapat penjelasan pantas pihak yang terlibat.

Salah seorang yang terlibat secara langsung di dalam majlis "Bertam Nite" anjuran PKR itu tampil memberikan penjelasan di laman sosial facebook milik beliau.

Beliau menjelaskan bahawa berlaku kesilapan akibat penaja non-muslim yang tidak peka terhadap kehendak penganjur dan lari daripada persetujuan mesyuarat yang telah diadakan tiga kali sebelum itu.

Malah beliau juga mengakui bahawa beliau sendiri telah bertindak pantas menghentikan tarian separuh bogel tersebut. Namun video yang disebarkan dilihat sengaja menyembunyikan hal ini.

sumber : semuthitam80.blogspot.com 

You Might Also Like

0 comments:

Labels

2D (1) 3D (1) advertising (1) Automotive (2) bahaya (1) berita (3) Blackberry (1) bridal (1) contest (2) credit (1) dinner (2) eez (2) events (27) fakta (1) fesyen (2) forward (1) fotografi (62) funny (5) HDR (1) healthcare (6) hiburan (1) hukum (1) info (65) info sihat (4) islamik (3) jalan jalan (30) jenaka (1) joke (8) joke ilmiah (2) journalism (1) kaki gym (2) karaoke (4) KBU (1) keypoh (3) khasiat (2) kid song (1) Komunikasi Korporat (2) konvokesyen (2) Lawak (3) learn (9) Lirik (18) lyrics (10) makan (4) mandi manda (2) maskulin (4) modeling (7) moto (4) music cover (1) my story (2) MyVi TT (3) Naruto Manga (6) news (4) oscar (1) party (1) penjagaan diri (7) penjagaan lelaki (6) Perodua (1) personal (1) phone (1) Photographer (1) photoshoot (30) politik (3) press (2) rahsia lelaki (2) rahsia wanita (1) religious (1) research (2) resipi (1) santai (4) seks (1) selebriti (1) sinopsis filem (2) SKMM (4) story (39) suka-suka (15) Sukan (1) talent (36) TIPS (20) trip (6) tutorial (2) wafi (1) wedding (9) wishes (2) Zoe Hanafiah (1)