Camna Raya?

1:41 AM Nick 0 Comments

Korang tau kan semalam Hari Raya Korban?
Bagusla.. Islam lagi rupanya..
Semalam kurang happening sangatla sambutan raya..
Hujan dari pagi buta, pastu rehat sat time lunch.. dahtu hujan balik sampai ke Maghrib..
So, cek amik kesempatan maghrib jer la nak kuar pon..
Time tu setan dok melewaq meqata.. Tapi bukan cek la..
**tak paham, sila rujuk kamus oxford versi penang

Tak beraya mana pon, just kuar ngan adik and having a long chat..
Bla bla bla kat Queensbay uh.. Dari Isyak sampaila mall tutop..
Memang kurang selesa, orang dok ushar pelik kat adik aku tuh..


See? nampak kan muka innocent dia? hahaha..
hahaha

Kononnya kat bawah ni sajala nak main-main ngan iklan QB ni..
Cuba hasilkan satu gambar yang kreatif sikit..

Tapi hasilnya tak kreatif sangatla. I need a lot of reference and ideas babe.

Tengah blurr lagi.. ^^,
Dok tergelak gi tentang apa yang dirancang untuk buat.. hehehe.. half price! ada mampu ker taruk?
See the initial T? Can you help to describe me from the initial T? Oh! I AM A TOPMAN!
Xcaya sodah! Pooodah! 
Taktau la apa adik aku sembang ngan Mat Salleh tu, nampak macam dia tak paham ja apa yang adik cek cakap. Sebab nampak muka mat salleh tu macam blurr. Mungkin hal peribadi tentang laki kot. Napa dia pegang punggung yer..?
Saya sedang jalankan TESTI MONI untuk produk kecantikan saya, SIMPLYsimPLU.
Sedap nama produk tu, macam status anda sekarang ni..
 Takda nak komen pa dah.. Senyum sokmo jer..
Pikirkan masa depan sebelum balik umah.. hahaha..
Yela, pikirkan apa yang mama nak leterkan kat aku nanti napa balik lewat.. hu3

Pee Ass : Orang cakap cek suka kuar ngan pengkid, tapi ngan Metroseksual Men la..

You Might Also Like

0 comments:

Labels

2D (1) 3D (1) advertising (1) Automotive (2) bahaya (1) berita (3) Blackberry (1) bridal (1) contest (2) credit (1) dinner (2) eez (2) events (27) fakta (1) fesyen (2) forward (1) fotografi (62) funny (5) HDR (1) healthcare (6) hiburan (1) hukum (1) info (65) info sihat (4) islamik (3) jalan jalan (30) jenaka (1) joke (8) joke ilmiah (2) journalism (1) kaki gym (2) karaoke (4) KBU (1) keypoh (3) khasiat (2) kid song (1) Komunikasi Korporat (2) konvokesyen (2) Lawak (3) learn (9) Lirik (18) lyrics (10) makan (4) mandi manda (2) maskulin (4) modeling (7) moto (4) music cover (1) my story (2) MyVi TT (3) Naruto Manga (6) news (4) oscar (1) party (1) penjagaan diri (7) penjagaan lelaki (6) Perodua (1) personal (1) phone (1) Photographer (1) photoshoot (30) politik (3) press (2) rahsia lelaki (2) rahsia wanita (1) religious (1) research (2) resipi (1) santai (4) seks (1) selebriti (1) sinopsis filem (2) SKMM (4) story (39) suka-suka (15) Sukan (1) talent (36) TIPS (20) trip (6) tutorial (2) wafi (1) wedding (9) wishes (2) Zoe Hanafiah (1)