Nandos Open House

11:35 AM Nick 0 Comments

Perghhhhh! Rezki.. Xdatang memang rugi.. Banyak jugak makanan.

Jap-jap! napa plu ada gambar atas ni...?? Test kamera ja.. Kamera ni bukan da memang okie ker, watpa nak test? Nk test sat, depa ni ada bakat ka dak... ^^,
Dalam proses nk closing neh! ^^,
Nampak kan antara hidangan yang ada kat situ? Nasi impit, ketupat, lemang, rendang, serunding, satay dll. Perut Nik kecik sgt nak melantak semua tu.. -.-"
Lai lai lai.. Jemput makan semua! Sajian yang ada kat situ laksa jelatah, kuah dalca, kari dll. Rugi ah tak makan Roti Jala semalam. Dahh boncit sgt dah..
Atas ni pulak PERAGAWATI bagi produk satay kami yang lazat tak terkata ni..
Yang ni? Umphhh!
Teruskan makan dan posing yer..Gossips skali
Makan-makan!
Barisan member Nik dari Sunway Carnival.
Ni dia Patrao Sunway Carnival, Ms Hajar... ^^,

(tak banyak gambar pon, time untuk makan3)
kbai..

You Might Also Like

0 comments:

Labels

2D (1) 3D (1) advertising (1) Automotive (2) bahaya (1) berita (3) Blackberry (1) bridal (1) contest (2) credit (1) dinner (2) eez (2) events (27) fakta (1) fesyen (2) forward (1) fotografi (62) funny (5) HDR (1) healthcare (6) hiburan (1) hukum (1) info (65) info sihat (4) islamik (3) jalan jalan (30) joke (7) joke ilmiah (2) journalism (1) kaki gym (2) karaoke (4) KBU (1) keypoh (3) khasiat (2) kid song (1) Komunikasi Korporat (2) konvokesyen (2) Lawak (3) learn (9) Lirik (18) lyrics (10) makan (4) mandi manda (2) maskulin (4) modeling (7) moto (4) music cover (1) my story (2) MyVi TT (3) Naruto Manga (6) news (4) oscar (1) party (1) penjagaan diri (7) penjagaan lelaki (6) Perodua (1) personal (1) phone (1) Photographer (1) photoshoot (30) politik (3) press (2) rahsia lelaki (2) rahsia wanita (1) religious (1) research (2) resipi (1) santai (4) seks (1) selebriti (1) sinopsis filem (2) SKMM (4) story (38) suka-suka (15) Sukan (1) talent (36) TIPS (20) trip (6) tutorial (2) wafi (1) wedding (9) wishes (2) Zoe Hanafiah (1)