kurus GEMUK

10:51 PM Nick 0 Comments

KURUS bukan asal shape badan aku wokeyh, meant takkan aku ta bleh nak shape balik as the time aku kecik dlu... arghhh... 



Teringinnya aku nak jadi gemuk.. Berisi maybe.. Arghhhhhh!!
Makan mengalahkan sekian...sekian...sekian...dan sekian
tapi tak jugak gumuk n TOUGH macam JOHN CENA... tak pon macam mamat dalam movie TWILIGHT tu..
Aish.. Nak cuba produk, sumer tak leh caya..
REMAIN THE SAME..
Stress gila, tak jugak gemuk2..
Speechless..

Agak-agak korang la kan? Apa faktor yang mendorong KEGEMUKAN dan menghalang nutrisi/lemak diserap ke dalam badan?

Sharing Is Caring!
Cer citer cer CITER...
Please.... Huhuhuhuhuhu

Tak tau dah nak USAHAKAN apa lagi..
Tapi kan, KLU aku gemuk SKIT..
BLEH bajet ENSEM skit.. AHAKZ..

aku plak jadi model.. hahahah..

dahtu spa yang berjaya kasi TIPS n buatkan aku gemuk
aku kasi *** hinggit
SERIOUSLY

Mood:Bluurrrrrrrrr...











Networks:
Narcissus Photography
http://nickpenang.blogspot.com
che ruzaini : +6016-5955463

You Might Also Like

0 comments:

Labels

2D (1) 3D (1) advertising (1) Automotive (2) bahaya (1) berita (4) Blackberry (1) bridal (1) buletin (3) contest (1) credit (1) dinner (2) eez (2) events (20) fakta (1) fesyen (2) forward (1) fotografi (61) funny (4) HDR (1) healthcare (6) hiburan (1) hukum (1) info (71) info sihat (6) islamik (3) jalan jalan (25) joke (7) joke ilmiah (2) journalism (1) Kajian (2) kaki gym (2) karaoke (4) KBU (1) keypoh (3) khasiat (2) kid song (1) Komunikasi Korporat (2) konvokesyen (2) Lawak (3) learn (9) Lirik (18) lyrics (10) makan (4) male talent (31) maskulin (5) modeling (2) modeling events (10) moto (4) music cover (1) my story (1) MyVi TT (3) Naruto Manga (6) news (2) oscar (1) party (1) Pendidikan (2) penjagaan diri (7) penjagaan lelaki (6) Perodua (1) personal (1) phone (1) Photographer (1) photoshoot (35) politik (3) press (2) rahsia lelaki (2) rahsia wanita (1) religious (1) research (2) resipi (1) santai (4) seks (1) selebriti (1) sinopsis filem (2) SKMM (4) story (34) suka-suka (15) talent (21) technology (2) TIPS (20) travelog (8) trip (7) troubleshooting (1) tutorial (2) wafi (1) wedding (12) wishes (2)