Flashback time skolah rendah dulu..

12:27 AM Nick 0 Comments

Ingat lagi time skolah rendah dulu.. Aku slah sorang budak yang agak malas belajar dan salu lewat p skolah.. Tapi aku bukan seorang yang bodoh keyh.. Time pra skola, macam2 ragam. Nak ulas skit pon da lupa banyak da.. Yang masih ingat g pondok kecik dalam kelas tu n kolam kecik... Suka sangat dua benda tu.. Dok dalam pondok main macam.. Salu gak r kena buli... Biasa budak innocent mmg salu kena buli.. Klu ada pluang, nak ja aku alami perasaan budak pa sekolah.. Dulu mmg ssh nak dapat doit. Ssh bangat! Nak dapat 50sen pon macam nak cari RM100 macam la ni.. Skolah rendah dapat RMT, biasala orang tak berduit. Tiap-tiap ari makan free.. Sedap3.. Suka sangat.. Air yang salu minum dulu, air paip.. Kotor? Air paip lebeyh sedap n membuatkan aku agak tembam.. Purata aku minum air paip dalam 4liter sehari... Leyh kira ka bakteria nya? Aku masih lagi sihat.. Klu bab sukan, aku paling minat bola. Cuma time skolah ja ta minat. Hehehehe.. Satu aktiviti yang paling best lepas skolah ialaaaaaaaaahhh.......mandi sungai.. Sumpah best! Tapi skang klu pi ushar balik sungai tu... Sumpah! Amat menjijikkan... Errrrr! (pling troknya, semua member aku tu mandi bogel). Agak kurang senonoh r 5-6 org member aku tu.. Aku ta bogel sebab da sunat.. hehehe..
  Bila ingatkan balik kisah buli, ntah berjaya ka tak org yg salu buli aku dulu.. Klu tak berjaya, meant da kena sumpahan aku la tu.. Hahaha.. (takla buli trok2) Okieh! Best friend time skolah dlu leh kira r... Dua orang ja, skang da tak da papa cuz diorang rasa macam kami ni ada jurang.. Diorang tak berapa berjaya sangt dalam pelajaran.. Ikhlasnya, aku cuma gliga time sekolah rendah ja.. Cuz skolah menengah dah ada pengaruh yang bru.. Aku nak otak aku yang DULU!!! Masa manis yang dulu..






p/s:
(aku ta suka bercerita sangat, cerita lebeyh2 t orang ta paham. Bek stop sini..)

You Might Also Like

0 comments:

Labels

2D (1) 3D (1) advertising (1) Automotive (2) bahaya (1) berita (3) Blackberry (1) bridal (1) contest (2) credit (1) dinner (2) eez (2) events (27) fakta (1) fesyen (2) forward (1) fotografi (62) funny (5) HDR (1) healthcare (6) hiburan (1) hukum (1) info (65) info sihat (4) islamik (3) jalan jalan (30) joke (7) joke ilmiah (2) journalism (1) kaki gym (2) karaoke (4) KBU (1) keypoh (3) khasiat (2) kid song (1) Komunikasi Korporat (2) konvokesyen (2) Lawak (3) learn (9) Lirik (18) lyrics (10) makan (4) mandi manda (2) maskulin (4) modeling (7) moto (4) music cover (1) my story (2) MyVi TT (3) Naruto Manga (6) news (4) oscar (1) party (1) penjagaan diri (7) penjagaan lelaki (6) Perodua (1) personal (1) phone (1) Photographer (1) photoshoot (30) politik (3) press (2) rahsia lelaki (2) rahsia wanita (1) religious (1) research (2) resipi (1) santai (4) seks (1) selebriti (1) sinopsis filem (2) SKMM (4) story (38) suka-suka (15) Sukan (1) talent (36) TIPS (20) trip (6) tutorial (2) wafi (1) wedding (9) wishes (2) Zoe Hanafiah (1)